Ako nakupovať

Doprava a platba

Spôsoby dopravy:

Osobný odber aktuálne je možný po dohode na adrese Sabinovská 114, 08001 Prešov, č.t.+421905185010.

Doprava kuriérom (v závislosti od váhy a objemu)

V prípade, že chcete komfortnejšiu formu doručenia až k Vám domov, preprava kuriérom je pre Vás tou správnou voľbou. Doporučujeme do objednávky zadávať adresu na ktorej sa budete nachádzať v deň doručenia, ako aj aktuálny telefonický kontakt. Kuriér formou sms správy avizuje príchod expres zásielky adresátovi v deň jej doručovania. Na základe avizovania si môže adresát dohodnúť aj iné miesto a čas doručenia  zásielky u kuriéra (v rámci jeho doručovacieho rajónu). Pokiaľ Vás kuriér nezastihne na Vami zadanej adrese, bude sa snažiť doručiť zásielku v nasledujúci pracovný deň.

Spôsoby platby:

Platba dobierkou nie je možná.

Bankovým prevodom

Komfortný spôsob platby hlavne pre pravidelných užívateľov internetového bankovníctva a pre všetkých, ktorí k úhradám používajú bezhotovostný styk. Nepotrebujete so sebou nosiť príslušnú hotovosť, nikam chodiť, ani vyberať peniaze z bankomatu. Po vytvorení objednávky od nás emailom obdržíte údaje potrebné pre platbu. Tovar následne jednoducho uhradíte pod variabilným symbolom, ktorým je číslo objednávky. Ako náhle bude platba pripísaná na náš účet, tovar odošleme. Prosím neuhrádzajte priamym bankovým prevodom alebo vkladom žiadne platby pred tým, ako Vám oznámime konkrétne detaily o platbe k Vašej objednávke.

(PRE URÝCHLENIE ODOSLANIA NÁM PROSÍM ZAŠLITE POTVRDENIE O ODOSLANÍ ČIASTKY NA NÁŠ ÚČET NA E-MAIL info@postavsisam.sk). Prepravca Vám následne zásielku doručí a Vy si ju už iba prevezmete bez nutnosti mať pri sebe akúkoľvek hotovosť.

 

Reklamácia a odstúpenie od zmluvy

Milí zákazníci,

snažíme sa vždy maximálne predchádzať akýmkoľvek reklamáciám. Naše výrobky starostlivo kontrolujeme a usilujeme sa o to, aby sme nemali žiadne reklamácie. Veľmi nás totiž mrzí akákoľvek komplikácia, ktorá by vám mohla spôsobiť stratu času. 

 

Vrátenie alebo výmena produktov

Pri nákupe na www.postavsisam.sk máte nárok v priebehu 14 dní od dátumu nákupu na vrátenie tovaru. Podmienkou je, aby výrobok bol nepoužívaný, nepoškodený a v pôvodnom balení.

V prípade vrátenia tovaru do 14dní bez udania dôvodu, máte nárok aj na vrátenie nákladov spojených s prepravou tovaru k Vám. Náklady na zaslanie tovaru späť podľa platnej legislatívy znáša kupujúci. 

Adresa pre vrátenie tovaru:

AW Design s.r.o., Sabinovská 114, 08001 Prešov

 

Zmena alebo zrušenie objednávky

Vzhľadom k tomu, že využívame maximálne automatizovaný systém na vybavovanie objednávok, je veľmi náročné meniť objednávku. V prípade, že sa rozhodnete pre zmenu je možná len do momentu pred expedovaním tovaru. Po jej odoslaní to žiaľ možné nie je.

Rozhodne sa Vám pokúsime vyjsť v ústrety a vykonať zmenu, ak to bude v našich silách. Kontaktujte nás +421 905185010

 

Reklamácia Spojkového systému.

Prosíme Vás, aby ste starostlivo vyskúšali Váš výrobok pred tým, ako ho budete chcieť reklamovať. 

 

Produkty, ktoré nemôžete vrátiť alebo vymeniť

Ide o výrobky, ktoré sú vyrobené na mieru presne podľa Vašich požiadaviek.

 

Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie by mal kupujúci postupovať v súlade s obchodnými podmienkami a dodržať nasledujúci postup:

  • Kupujúci informuje predávajúceho e-mailom o jeho úmysle reklamovať tovar. Uvedie v ňom kód a názov výrobku, číslo faktúry a dodacieho listu, dátum vystavenia dokladu o predaji a podrobný popis závady. 
  • Do 24 hodín (v pracovné dni) budú kupujúcemu zaslané informácie o ďalšom postupe. 
  • Po dohode s predávajúcim zašle kupujúci reklamovaný výrobok v pôvodnom obale, s príslušenstvom a kompletne vyplneným reklamačným protokolom.
  • Podmienkou akceptovania reklamácie je aj doručenie originálu dokladu o kúpe tovaru a príslušného dodacieho listu.